Opis usług

Ośrodek Kształcenia Ustawicznego AWANS działa na rynku szkoleniowym od 1992 roku.

Jako instytucja szkoleniowa posiadamy bogatą ofertę szkoleniową oraz bogate doświadczenie. Prowadzimy szkolenia zawodowe i doskonalące umiejętności pracowników z różnych obszarów.

Nasze priorytety to:
- Kadra szkoleniowa składająca się z najwyższej klasy specjalistów,
- Nowoczesne, dobrze wyposażone pracownie techniczne
do prowadzenia zajęć praktycznych,
- Szkolenia i kursy na najwyższym profesjonalnym poziomie.

Kontakt

Ośrodek Kształcenia Ustawicznego AWANS

ul. Helenówek 4 pok. 204

25-661 Kielce

tel. 41 345 28 32  wewn. 25

tel. komórkowy 508 275 181, 660 755 735

od 8-16 godz. Agnieszka Koziołek, Iza Mroczek

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Pozostałe Ośrodki Kształcenia, w których odbywają się szkolenia/ kursy:

- ul. Armii Krajowej 21 C, Jędrzejów,
- ul. Towarowa 4, Końskie,

- ul. Sokola 38 Skarżysko- Kamienna,
- ul. 1-go Maja 2, Pińczów.

 

Szkolenia medyczne i kosmetyczne na terenie Kielc, realizowane są na ul. Klonowej 53

tel. 41 331 02 31, kom. 666 854 666.

 

Formularz kursy

Formularz KKZ

 

Handlowe

Szkolenie „Obsługa kasy fiskalnej”

Cele szkolenia: zdobycie przez uczestników kursu wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej z obsługą kasy fiskalnej.

Program szkolenia:
1. Podstawowe akty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych,
2. Budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych,
3. Przygotowanie kasy do pracy oraz jej obsługa,
4. Praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej.

Czas trwania: 16 godz., zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (w godzinach popołudniowych) lub w weekendy.

Cena szkolenia: 300 zł

 

Kurs „Kasjer- sprzedawca”
Cele kursu: przygotowanie kursantów do pracy w zawodzie kasjer- sprzedawca. Zapoznanie ich z organizacją i techniką sprzedaży, obsługą klienta.

Program kursu:
1. Bezpieczne wykonywanie pracy w handlu,
2. Organizacja i techniki sprzedaży,
3. Obsługa klientów- prowadzenie rozmów sprzedażowych,
4. Ekspozycja towarów, dekoracja witryn sklepowych,
5. Zaopatrzenie i zakup towarów w jednostkach handlu detalicznego.

Czas trwania: 24 godz., zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (w godzinach popołudniowych) lub w weekendy.

Cena kursu: 300 zł

 

Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta”
Cele szkolenia: udoskonalenie umiejętności obsługi klienta przez uczestników szkolenia.
Podczas zajęć zostaną poruszone tematy: mechanizmy decydujące o zachowaniu klienta, metody wywierania wpływu na podejmowanie decyzji, sposoby kształtowania odpowiedniego wizerunku osoby i organizacji obsługującej klienta.

Program szkolenia:
1. Profesjonalna obsługa klienta,
2. Komunikacja werbalna i niewerbalna,
3. Analiza potrzeb klienta,
4. Praca z trudnym klientem,
5. Savoir vivre w relacjach z klientami.

Czas trwania: 12 godz., zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (w godzinach popołudniowych) lub w weekendy.

Cena szkolenia: 400 zł

 

Szkolenie „Aktywne pozyskiwanie klienta”
Cele szkolenia: nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i praktycznych umiejętności pozyskiwania nowych klientów.

Program szkolenia:
1.Tworzenie baz danych,
2.Typologia klientów,
3. Efektywna komunikacja z klientem,
4. Utrzymywanie kontaktów z klientami,

Czas trwania: 16 godz., zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (w godzinach popołudniowych) lub w weekendy.

Cena szkolenia: 400 zł