Handlowe
Szkolenie „Obsługa kasy fiskalnej”
Cele szkolenia: zdobycie przez uczestników kursu wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej z obsługą kasy fiskalnej.
Program szkolenia:
1. Podstawowe akty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych,
2. Budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych,
3. Przygotowanie kasy do pracy oraz jej obsługa,
4. Praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej.
Czas trwania: 16 godz., zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (w godzinach popołudniowych) lub w weekendy.
Cena szkolenia: 300 zł
Kurs „Kasjer- sprzedawca”
Cele kursu: przygotowanie kursantów do pracy w zawodzie kasjer- sprzedawca. Zapoznanie ich z organizacją i techniką sprzedaży, obsługą klienta.
Program kursu:
1. Bezpieczne wykonywanie pracy w handlu,
2. Organizacja i techniki sprzedaży,
3. Obsługa klientów- prowadzenie rozmów sprzedażowych,
4. Ekspozycja towarów, dekoracja witryn sklepowych,
5. Zaopatrzenie i zakup towarów w jednostkach handlu detalicznego.
Czas trwania: 24 godz., zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (w godzinach popołudniowych) lub w weekendy.
Cena kursu: 300 zł
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta”
Cele szkolenia: udoskonalenie umiejętności obsługi klienta przez uczestników szkolenia.
Podczas zajęć zostaną poruszone tematy: mechanizmy decydujące o zachowaniu klienta, metody wywierania wpływu na podejmowanie decyzji, sposoby kształtowania odpowiedniego wizerunku osoby i organizacji obsługującej klienta.
Program szkolenia:
1. Profesjonalna obsługa klienta,
2. Komunikacja werbalna i niewerbalna,
3. Analiza potrzeb klienta,
4. Praca z trudnym klientem,
5. Savoir vivre w relacjach z klientami.
Czas trwania: 12 godz., zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (w godzinach popołudniowych) lub w weekendy.
Cena szkolenia: 400 zł
Szkolenie „Aktywne pozyskiwanie klienta”
Cele szkolenia: nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i praktycznych umiejętności pozyskiwania nowych klientów.
Program szkolenia:
1.Tworzenie baz danych,
2.Typologia klientów,
3. Efektywna komunikacja z klientem,
4. Utrzymywanie kontaktów z klientami,
Czas trwania: 16 godz., zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (w godzinach popołudniowych) lub w weekendy.
Cena szkolenia: 400 zł